Subject: FW: KK Nr 7.1-2/23/1377-4- VT1828 Alliku küla
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 13:25:45 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/1377-17

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov <[email-masked]>
Sent: Friday, June 28, 2024 12:17 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>; Indrek Vendla
<[email-masked]>
Subject: RE: KK Nr 7.1-2/23/1377-4- VT1828 Alliku küla

Tere,

Edastan Corle poolt täiendatud garantii kirja, allakirjutatud juhatuse
poolt.

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101            [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Harjumaa, Estonia     www.corle.ee <http://www.corle.ee>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 27. juuni 2024 18:28
To: Oleg Juskov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: KK Nr 7.1-2/23/1377-4- VT1828 Alliku küla

Teie 04.06.2024

Meie 27.06.2024 nr 7.1-2/24/1377-17

Oleg Juskov

Corle OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Oleme jätkuvalt seisukohal, et side maakaabelliini paiknemine ei vasta
Transpordiameti juhendile: „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise
kavandamisel“ ning Transpordiamet ei pea võimalikuks esitatud
muudatusprojekti kooskõlastada.

Riigitee nr 11185 teelõik km 0,000-0,914 ja km 2,744-4,541 on
Transpordiametil rekonstrueerimistööde objekt, millega on lahendatud ka
sademevee kanalisatsiooni süsteem.

Teostusjooniselt nähtub, et suure tõenäosusega ristub projekteeritav
sademevee kanalisatsioon rajatud side maakaabelliiniga ning projekteeritud
sademeveekanalisatsioon on isevoolne ja selle kõrgust ei saa muuta.

Seega tuleb tehnovõrgud (side maakaabeliini ristumine riigiteega nr 11185
Hüüru-Alliku-Saue tee km 2,82) ehitada ümber vastavalt 17.02.2023 kirjaga
nr 7.1-2/23/1377-3 kooskõlastatud projektile (projekteeritud sademevee
kanalisatsiooni põhjast minimaalselt 1,0m (side maakaabelliini sügavus abs
30,15m)).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Oleg Juskov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 4, 2024 11:03 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Saamuel Rõigas
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ago Mägi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: RE: KK Nr 7.1-2/23/1377-4- VT1828 Alliku küla

Tervist Laur,

Tänud vastuse ja telefoni teel vestluse eest.

Antud asukohas on tõesti seis selline, et paigaldatud sidetoru ei vasta
esialgses projektis näidatud sügavusele. Probleem on selles, et kahjuks ei
ole võimalik selles asukohas puurmasinaid paigaldada selliselt, et
suuremat sügavust saavutada. Ainuke variant oleks seal asukohas sidetrass
lahtisel meetodil paigaldada.

Leiame, et hetkel ei ole juba paigaldatud sidetrassi otstarbekas ümber
ehitama hakata. Lisame manuses Enefit AS(sidetrassi omanik) kinnituskirja,
et antud koht ei saa takistuseks sademevee kanalisatsiooni projekti
projekteerimisel,  kooskõlastamisel ja ehitamisel. Lisame ka Corle OÜ
kinnituskirja, et oleme valmis vajadusel ehitustööde ajal tulema seal
asukohas tehtavaid töid assisteerima sidetoru leidmiseks ja täiendavaks
kaitsmiseks.

Vabandame tekkinud ebamugavuse pärast. Kas nende kinnituste toel saame
hetkel selle teema lõpetada?

Lugupidamisega,

Oleg Juskov

Projektijuht

Corle OÜ                      Tel: +372 5699 9586

Uustalu 2

Kose, EE75101             <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Harjumaa, Estonia      <http://www.corle.ee> www.corle.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 18. aprill 2024 10:26
To: Oleg Juskov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: KK Nr 7.1-2/23/1377-4- VT1828 Alliku küla

Teie 18.03.2024

Meie 18.04.2024 nr 7.1-2/24/1377-15

Oleg Juskov

Corle OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

18.03.2024 esitasite taotluse kooskõlastada passiivse elektroonilise side
muudatusprojekt Corle OÜ (Leonhard Weiss OÜ) töö nr VT1828 „Passiivse
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Alliku küla, Saue vald,
Harju maakond“, mis on koostatud vastavalt teostusmõõdistus materjalidele.

Side maakaabelliini muudatusprojektis ning vastavalt teostusmõõdistusele
on side maakaabelliin rajatud riigitee nr 11185 Hüüru-Alliku-Saue tee km
2,82 teemaal ja kaitsevööndis. Projektis on kajastatud, et rajatud side
maakaabelliin ristub riigiteega ning projekteeritud sademevee
kanalisatsiooni põhjast jääb side maakaabelliin 0,12m sügavusele (side
maakaabli sügavus abs 31,03).

Transpordiamet kooskõlastas 17.02.2023 kirjaga nr 7.1-2/23/1377-3
maaüksuse piires ja tee kaitsevööndis Leonhard Weiss OÜ töö nr VT1828
„Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Alliku küla,
Saue vald, Harju maakond“.

Projekti lahenduse kohaselt kavandati siderajatise ristumine riigiteega nr
11185 Hüüru-Alliku-Saue tee km 2,82 kinnisel meetodil projekteeritud
sademevee kanalisatsiooni põhjast minimaalselt 1,0m (side maakaabelliini
sügavus abs 30,15m).

Juhime tähelepanu, et riigitee nr 11185 teelõik km 0,000-0,914 ja km
2,744-4,541 on Transpordiametil rekonstrueerimistööde objekt, millega on
lahendatud ka sademevee kanalisatsiooni süsteem. Teeprojektis on tegemist
isevoolse sademevee kanalisatsiooniga ning selle kõrgust ei saa muuta.

Tutvunud 18.03.2024 esitatud vastavalt teostusmõõdistusele koostatud
muudatusprojekti materjalidega, märgime, et side maakaabelliini paiknemine
ei vasta Transpordiameti nõuetele: „Nõuded tehnovõrkude teemaale
paigaldamise kavandamisel“ ning Transpordiamet ei pea võimalikuks esitatud
muudatusprojekti kooskõlastada ning tehnovõrgud (side maakaabeliini
ristumine riigiteega nr 11185 Hüüru-Alliku-Saue tee km 2,82) tuleb ehitada
ümber vastavalt 17.02.2023 kirjaga nr 7.1-2/23/1377-3 kooskõlastatud
projektile (projekteeritud sademevee kanalisatsiooni põhjast minimaalselt
1,0m (side maakaabelliini sügavus abs 30,15m)).

Transpordiameti poolt 17.02.2023 kooskõlastatud projekt
18.03.2024 esitatud muudatusprojekt

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet